Supportens öppettider är helgfria vardagar kl. 9-17. Vi svarar på ditt ärende inom åtta arbetstimmar. Snabbast hjälp får du om du fyller i formuläret här eller mejlar oss på support@webbkompaniet.com. Vår support är tillgänglig via telefon och mejl.
Support ingår i månadskostnaden
- Support 9-17 via e-post och telefon
- Ärendenummer och status
- Icke akuta ärenden hanteras inom 7 arbetsdagar
- Akuta ärenden hanteras omgående
- Vi erbjuder även en utökad webbmaster support, läs mer här för mer info.
Vi tar ett helhetsansvar
Vi tar ansvar för det vi levererar. Vi står för tekniskt underhåll och inkluderar drift, support, domänhantering, löpande underhåll av hemsidan, utveckling och förnyelse. Detta ger en större trygghet och vid problem kopplas du inte runt utan har en kontaktperson som hanterar ditt ärende.
Vi svarar på alla dina frågor som användare och försöker alltid att hjälpa dig oavsett problem. Vi gör webb och support enkelt så att du kan fokusera på ditt företag.
Problem som rör tredje part
Vi gör vårt bästa för att lösa alla problem och buggar så fort som möjligt. Dock är våra möjligheter att lösa problem som är beroende av tredje part begränsade.