Vårt supportavtal innebär att vi tar ett helhetsansvar för er webbnärvaro till en låg fast kostnad. Vi sköter drift, support, domänhantering, löpande underhåll och vidareutveckling. Ett förvaltningsavtal innebär tydliga fördelar och ni har löpande tillgång till utvecklare och designers ett antal timmar i månaden, efter era behov. Vid problem har du en kontaktperson och du slipper hantera flera olika leverantörer.
Vi tar ett helhetsansvar
Arbetet tar inte slut i samband med lansering. Oavsett storleken på ert projekt så finns det alltid ett behov av support efter projektets slut. Med våra förvaltningstjänster kan ni vara säkra på att era projekt tas väl omhand.
Säkerhet
En hackad webbplats är inget kul. Vi arbetar dagligen proaktivt för att göra din digitala närvaro så säker och trygg som möjligt, istället för att åtgärda problem i efterhand när de upptäcks.
Vidareutveckling
Vi tror på lösningar som håller. Ingen vill ha en buggig leverans. Skall en lösning hålla en längre tid och kunna vidareutvecklas krävs kvalitet, dåliga lösningar blir dyra att underhålla i längden.
Webbredaktör
Textändringar, designjusteringar, bildredigering och olika förbättringsåtgärder. Ni berättar vad ni vill ha gjort, vi utför sedan arbetet och uppdaterar hemsidan enligt överenskommelse.
Våra supportavtal
Arbetet tar inte slut i samband med lansering. Oavsett storleken på ert projekt har så finns det alltid ett behov av support efter projektets slut. Med våra förvaltningstjänster kan ni vara säkra på att era webbprojekt tas väl omhand.
Vårt förvaltningserbjudande innebär att vi tar ansvar för er hemsida eller webblösning till en låg fast kostnad, på ett systematiskt sätt. Vi sköter support, underhåll och vidareutveckling. Ett förvaltningsavtal innebär tydliga fördelar.
Ökad affärsnytta
Vår förvaltning är till för att öka affärsnyttan genom kreativa insatser och löpande optimering. Med supportavtalet har du ett garanterat antal timmar som ägnas till underhåll, uppdateringar och vidareutveckling av din onlinenärvaro. De timmar som ej förbrukas under en månad ligger kvar tills när de behövs.
Ni får tillgång till hela teamet och dess samlade kompetens med som hjälper er, så att ni kan fokusera på annat. Vid problem har du en kontaktperson och du slipper hantera flera olika leverantörer. Slipp obehagliga överraskningar, med ett förvaltningsavtal kan du kan sova lugnt.
Snabb hjälp! Har du ett support & förvaltningsavtal får du förtur och vi behandlar ditt ärende skyndsamt. Vår målsättning är att påbörja felsökning inom en arbetsdag, akuta ärenden försöker vi påbörja omgående.
Optimering
Förvaltning är inte bara att hantera den befintliga lösningen, utan ständigt sträva efter att förbättra och utveckla den digitala närvaron. Tillsammans med er driver vi aktivt på utvecklingen för att förbättra kommunikationen med era kunder och besökare genom de digitala kanalerna.
Grundläggande supportnivå
- Proaktiv förvaltning och övervakning
- Snabb respons på ditt teams önskemål
- Experter som tar hand om nödsituationer
- Proaktiv säkerhetshantering och uppdatering
- Kontinuerlig utveckling
- Skräddarsytt avtal som passar er verksamhet
- Supportavtal med inställelsetider
- Personliga tekniker och kontaktperson
- Ärendehantering med ärendenummer och status
Exempel på hur vi kan använda tiden?
- Uppgraderingar av tillägg
- Versionshantering av kod & databas
- Övervakning av webbplats
- Loggövervakning
- Löpande felavhjälpning
- Löpande säkerhetsarbete
- Olika typer av innehållsförändringar
- Strukturerad support med ärendehantering
- Vidareutveckling av nya funktioner
- Löpande prestandaoptimering
- A/B-testning
- Konverteringsoptimering & löpande utvärdering
Hur kan vi använda tiden?
Exempel på hur kan vi använda tiden? | Large16h / mån | Medium8h / mån | Small2h / mån |
---|---|---|---|
Uppgraderingar av WordPress, Drupal | V | V | V |
Uppgraderingar av tillägg | V | V | V |
Versionshantering av kod & databas | V | V | V |
Övervakning av webbplats | V | V | V |
Loggövervakning | V | V | V |
Löpande felavhjälpning | V | V | V |
Löpande säkerhetsarbete | V | V | V |
Olika typer av innehållsförändringar | V | V | V |
Strukturerad support med ärendehantering | V | V | V |
Vidareutveckling av nya funktioner | V | V | X |
Löpande prestandaoptimering | V | V | X |
A/B-testning | V | X | X |
Konverteringsoptimering & löpande utvärdering | V | X | X |
Vad kostar det?
Normalt ärende | Akut ärende | |
---|---|---|
Åtgärd påbörjad | 24 – 48 h | Omgående |
Kostnad (ex. moms) | 950 kr/h | 1650 kr/h |
Tid mäts | Per påbörjad kvart | Per påbörjad kvart |