Vår support innebär att vi tar ansvar för er hemsida till en låg fast kostnad, som ingår i er månadskostnad. Vi tar hand om support, underhåll och vidareutveckling.
Vi levererar kvalificerade tjänster till en låg kostnad där vi tar ett helhetsansvar.
Snabb hjälp
Som kund behandlar vi ert ärende så fort som möjligt. Akuta ärenden behandlas omgående, övriga försöker vi påbörja inom en arbetsdag.
Driftsupport
Vi övervakar och ser till att webbplatsen är tillgänglig och går att komma åt. Händer det något är vi proaktiva och agerar.
Sänkta kostnader
Vi kan hjälpa er att sänka era kostnader för hemsida, e-post m.m. Ni får en tydlig överblick och fasta kostnader utan överraskningar.
Tydlighet
Vi kommer aldrig skicka några överraskande fakturor. Vi har en tydlig arbetsprocess som beskriver hur ett ärende ska hanteras.
Vi säkerställer att plattformen funkar som den ska och går mjukvaran sönder, då ordnar vi det så långt det är möjligt beroende på tredje part.
Minskat personberoende
Ni behöver inte ha personal som kan hantera hemsida, mejl, kalendrar m.m. Vi håller reda på och har kunskap om er hemsida och era lösningar.
Tillgänglighet
Supportens öppettider är helgfria vardagar kl. 9-17, året om. Vi svarar på ditt ärende inom åtta arbetstimmar. Ni kan teckna utökade jouravtal vid behov.
Backup
Vi tar regelbundna säkerhetskopior på allt material, så ifall något går sönder kan vi backa tillbaka, rätta till och återställa.